Vi har en tydelig ambisjon om å være en samarbeidspartner av servicetjenester for våre kunder. Vi jobber kontinuerlig med å tilby skreddersydde FM-tjenester som bidrar til en bedre arbeidsdag.
Ved å velge Evat får dere en samarbeidspartner, vi leverer skreddersydde konsepter som er attraktive, kvalitetssikrede og kostnadseffektive. Vi ønsker å redusere kundenes interne tidsbruk på oppfølging, kvalitetssikring og innhenting av tilbud på ulike tjenester, slik at dere kan fokusere på deres kjernevirksomhet.
Vi leverer en helhetlig løsning for alle servicetjenester som er nødvendig for å skape en god arbeidsplass. Som totalleverandør tilbyr vi reduserte priser og forutsigbarhet i logistikk og planlegging. Evat bidrar til å øke attraktiviteten til bygg og arbeidsplassen.
Evat fremmer bærekraft i praksis gjennom ansvarlig ressursforvaltning. Dette innebærer å benytte fornybar energi, minimere avfall og utslipp, samt etterleve gjeldende miljøstandarder og reguleringer. Våre prosesser og strategier er basert på grundig planlegging for å unngå luft- og vannforurensning og redusere forbruket. Vi forplikter oss til å oppfylle alle krav og søke etter erstatningsprodukter, løsninger og prosesser som gavner både det lokale og globale miljøet.
Evat legger stor vekt på integritet, respekt, innovasjon, samarbeid og kvalitet i sitt arbeid. Vi har utviklet policies for kundeservice, mangfold, energi og miljø, samt personvern og datasikkerhet for å støtte disse verdiene. Evat forplikter seg til etisk praksis, respekt for menneskerettigheter og arbeidsforhold, og støtter bærekraftig utvikling i tråd med FN's bærekraftsmål.
For Evat er åpenhet og integritet avgjørende. Derfor legger vi stor vekt på å dele nøkkeldokumenter som "Aktsomhetsvurdering 2024" og "Verdier og Policy". Disse dokumentene gir et innblikk i vår forpliktelse til ansvarlig virksomhetsførsel og de prinsipper vi står for. Vi oppfordrer deg til å lese dem for å bedre forstå vår tilnærming til etikk og kvalitet.
Grunder og administrerende direktør Edilberto Maldonado ble født i Norge i 1974. Han fikk tidlig et forhold til servicebransjen da hans foreldre, som er fra Chile, selv drev et renholdsfirma i Drammen.
Allerede som 9-åring begynte Edilberto å jobbe som vaskehjelp. Senere bygget han relevant kompetanse som bl.a. divisjonssjef og Nordisk fagsjef hos ISS.
Drømmen om et eget selskap vokste, og i 2012 ble Evat etablert.
I løpet av de seks første årene gikk Evat fra en til 300 ansatte, og i dag er Evat et veletablert selskap som leverer tjenester innen personalrestaurant, kantine, renhold og eiendomstjenester.
Etter mange år med sterk vekst var tiden inne i 2020 for å tydeliggjøre og effektivisere prosessene innad i selskapet for å berede grunnen for fortsatt vekst og fornøyde medarbeider og kundereiser. Strategien ble endret og retningen lagt for å bygge et ledende FM-selskap.
Ambisjonen er en vekstreise fra 100 til 500 millioner innen 5 år. Noen nøkkel elementer som måtte på plass var; styrking av organisasjonen med komplementerende kompetanser, ISO sertifisering innen ledelse og miljø, effektive digitale grensesnitt og nytt utrykk utad. Dette med mer for å bygge et FM-selskap hvor en fantastisk kultur står i sentrum og blir levert av medarbeidere som trives og kunder får en kraftig merverdi som styrker deres konkurransekraft.
Edilberto etablerte EVAT i 2012 etter en oppvekst preget av arbeid i foreldrenes renholdsfirma og erfaring som divisjonssjef hos ISS. Han skapte en inkluderende kultur med fokus på kvalitet, og EVAT har vokst til 300 ansatte som leverer tjenester innen personalrestaurant, kantine, renhold og eiendomstjenester.
Stian Løken Blom ble Salgs- og markedsdirektør og partner i EVAT i 2022. Han har lang erfaring fra Facility Management og leiertakerrådgivning hos både børsnoterte, familieeide og private equity eide selskap. Stian har tidligere hatt stillinger som Konserndirektør i Toma, Salgsdirektør i Neas og Salgs- og markedsdirektør & partner i Totalreform.
Thorbjørn er Styreleder og partner i EVAT. Thorbjørn har erfaring fra stillinger som CEO Synnøve Finden, Adm Dir NEAS, Konserndirektør Toma og flere lederstillinger hos ISS. Konsernsjef ISS Norge, CFO, og internasjonale toppleder roller. Thorbjørn har også flere aktive styreverv.
Malin er CFO og Partner i EVAT. Malin har erfaring som Økonomisjef i Neas, Økonomisjef i Toma og Head of Controlling i Waterlogic.
Markus er Leder Forretningsutvikling og partner i EVAT. Markus er medlem av Ung i Næringseiendom og har erfaring som Salgssjef i Toma og Salgssjef i Svea Finans Norge.
"Etter en grundig prosess med flere tilbydere, falt valget på Evat. Vi har signert avtale med Evat for vårt hovedkontor og vårt bygg i Maridalsveien 323. Vi ønsker å tenke litt utenfor boksen for å møte forventningene til leietakerne, og vi tror at Evats profil vil passe oss godt. De er en fremadstormende FM-leverandør, som evner å tenke nytt og annerledes. De er sultne på å vise seg frem, og ser behovet for å være litt annerledes i markedet, sier Mette Hammer Nordtvedt, eiendomssjef i Selvaag Eiendom."
’’Vi har et utmerket samarbeid med EVAT om leveranse av FM-tjenester på våre eiendommer i Oslo. Vi er opptatt av å tilby våre leietakere servicetjenester som øker attraktiviteten til våre eiendommer. EVAT har Leietakerne i fokus og leverer høy kvalitet. Vi i HCH Eiendom er meget godt fornøyd med samarbeidet vi har med EVAT!"
"Vi var ute etter å finne en aktør som forstod vår visjon om å skape stedene der du vil være, og etter en konkurranse i markedet falt valget på EVAT. Vi opplever at EVAT er en fremoverlent aktør som var villig til å lytte og tilpasse, men samtidig stilte med et solid team med masse erfaring. Men det var ikke minst engasjementet til teamet som utgjorde den store forskjellen, sier Linda Brathagen."
Har du spørsmål, tilbakemeldinger eller trenger du hjelp? Fyll ut skjemaet nedenfor, så vil vårt team kontakte deg innen kort tid. Vi ser frem til å hjelpe deg!